10 Ocak 2008 Perşembe

Kinder Süt Dilimi Türkiye'de!

İsviçre'de anaokulundayken yemek çantamda sandviçimin yanında ayrılmaz ikili oluşturan ice tea ve süt diliminden Türkiye' ye geldiğimde ayrılmak zorunda kalmıştım. Neyse ki ice tea bu özlemimi bikaç sene önce Türkiye'ye gelerek hafifletti. Ama bir yanı eksikti. O da yemek sonrasının öncesinin ve anının vazgeçilmezi güzeller güzeli süt dilimiydi... Carrefour girişindeki billboard da arzı endamını görünce çok şaşırmıştım o heyecanla market bölümüne girdiğimde bulamadım derken bu böyle sürüp gitti ta ki küçük bi markette tesadüfen onunla karşılaşıp kavuşana kadar... mutlu hikayem burda başladı ve devam ediyor... Süt diliminin en sevdiğim yönü içinde bal olmasına rağmen hiç farketmemek . Herkese afiyet olsun...

11 yorum:

Berrin dedi ki...

ben de almanya 93 yılında geldiğimde süt diliminden ayrılmak zorunda kaldım. en sonunda ümraniyede bi markette onunla karşılaştım...
ama bu akşam almak için gidip baktığımda bi önceki gün bir vatandaşımız bütün koliyi satın almış burdan o arkadaşa sesleniyorum. birazda başkalarını düşün ben hala üniversitede öğrenciyim ve bi koli alacak durumum yok..biraz da başkalarını düşün ve bütün süt dilimlerini alıp götürme..

Unknown dedi ki...

ben de 97de geldim almanyadan bugün görünce dayanamadım o anı unutamam tadı aynı duruyor yıllar sonra da olsa tekrar kavusmak güzel

Unknown dedi ki...

Ben de 91'de geldim Almanya'dan:D O lezzeti hiç bir zaman unutamadım. Geçen yaz Almanya'ya gitmek kısmet oldu. Görmemiş gibi saldırmıştım marketteki reyonlara:) ama cidden de 16 senedir görmemiştim. Bir koli getirdim Türkiye'ye ama kimseye göstermeden 3,4 gün içinde kendim bitirdim:)) Türkiye'ye nihayet gelmiş olması çok sevindirici ama 20 sene sonra gelmesi de biraz şaşırtıcı açıkcası..

melek dedi ki...

benim yorumlarımda aynı olacak ama paylaşmak istiyorum.bende 85 yılında geldim.inanın bunca yıldır o tadı unutamadım.önceki gün reklamda gördüğümde duyduğum sevinci anlatamam.bunca yıldır nerdeydiniz.bir sorun var henüz arayamadım ama Diyarbakır da bulabilirmiyim sizce...

Unknown dedi ki...

benim kızım yaklaşık onbeş gündür
süt dilimli kinder istemekte ama her nedense bir türlü ümraniye deki mağazalarda bulamadım.
kinder yetkililerine duyurlur.

durmuş ali dedi ki...

Reklamlarınızın başladığında itibaren süt dilimi peşindeyiz.4yaşındaki oğlumun isteğine bir türlü cevap veremedik.Lütfen KAYSERİ/DEVELİ ilçesinde de bulmak istiyoruz.Reklamlar büyük şeyirler için mi acaba ???

superselo dedi ki...

Bende almanyada süt dilimi terkedip gelenlerden ve onun tadını unutamayanlardanım. Öyleki ordan her gelenden koli koli sipariş ediyorum :) neyseki burayada geldi sonunda. Şimdilik heryerde bulamıyoruz. Sadece Yalova Özdilek'te buldum, birde İzmit Carrefour da etiketi var kendi yoktu :) benden önce bitirmişler.

mrh dedi ki...

Evet bazen bazı yerlerin dışında reklamı oluyor ama içeride bulunamıyor bakkalda bile kinder süt dilimi ve kinder pingui bulabilmek dileğilyle :) Bu arada bloga kinder pingui yazısı ekledim ona da haksızlık etmeyelim şahane bi lezzet :)

emretim dedi ki...

ben hiç yemedim ama annem almanyadayken yemişi anlattığına göre müthiş bişey yetkililere duyurulur aksarayada gelsin

Unknown dedi ki...

reklamı yapılan bu ürünü tansaş migros carrefoursa gibi marketlerde aradım ama bulamadım ben yemeye çok meraklı değilim ama 5 yaşındaki oğluma reklamı yapılan bir ürünü bulamamamın ayıbını kim üstlenecek bakalım.

Boşboğaz dedi ki...

Bu akşam her zaman gittiğim markette öocuklara süt alırken bir de ne göreyim:Süt dilimleri durmuyor mu?Hemen 4 tane kaptım:He he he!En son Almanya'dan 2007'de döndüğümde yemiştim Tam 4 aydır her yerde arıyordum.Yalnız fiyatları pahalı geldi:Buradan Konvella Gıda'ya sesleniyorum;İndirin biraz fiyatlarını