13 Ocak 2009 Salı

Laff a Lympics -Gercek Kotuler Istanbul'da kazanir.

Bir çok yaşıtım eminim ki çocukluğunda Laff A Lympics izlemiştir severek. İzleyinlerin de mutlaka desteklediği bir takım vardır. Ben şahsen hep kazanan Scooby Doobies* karşıtı, hep yenilen Gerçek Kötüler (Really Rottens) taraftarı oldum. Yogilere de sempatim yok değildi.


Çizgi film içerisinde taraf tutmayı bir yana bırakırsak, dünyada belki de milyonlarca çocuğun izlediği ve belki Türkiye ile ilgili ilk fikirlerini oluşturduğu İstanbul bölümünü yukarıdan izleyebilirsiniz. Sunucuların kafasındaki fes, sürekli etrafta dolaşan hindi, fonda çalan Hint ezgileri, Alaaddin'in Sihirli Lambası ambiyanslı çöl ortası neresi olduğu belirsiz şehir, kim oldukları belli olmayan sakallı peçeli şehir halkı ile tam bir Türkiye portresi çizilmiş! Tutulan skorlara göre de Gerçek Kötüler toplamda 3 yarışma kazanmış ve bunlardan biri de Türkiye. Sanırım bu da tesadüf olsa gerek.


izleyemeyenler dışarıda bir yerlerde izlemek için tıklayabilir.

Yalnız bir şey unutulmuş İstanbul gibi bir yerde nasıl olurda kızlar mayo/bikini ile yüzebilmiş anlaşılır gibi değil. **


Çok severdik Hanna Barbera ikilisi sizi, bak büyüdük kızar olduk.


*Kaptan mağara adamı Scooby Doobies'e hiç yakışmamışsın!

** Kendimle çelişeceğim ama adamlar bunu yapsa haksız da olmazlarmış. Şuraya bakınız.

7 yorum:

Melen dedi ki...

izleyemedim...
Ama galiba sorun benim teknoloji özürlü olmam:)

bir de sağ alt güzeli sol altta duruyor... :)

ren dedi ki...

türkiye'de youtube hala engelli mi ? belki de ondandır :)

eğer sorun youtube'den kaynaklanmıyorsa bi kere tıklayıp kutucuğu aktif hale getirdikten sonra oynata basınca başlaması gerek. ya da tarayıcının activex ve js desteği açık değil vs vs. ama diğer sitelerden youtube videolarını izleyebiliyor da buradan izleyemiyorsan bir kontrol ederim sorun nerede diye.

sağ alt güzeli ile ilgili küçük açıklama : http://hvet.blogspot.com/2007/12/sa-alt-gzeli-arivi.html

"Verdiğimiz uzunca aradan dolayı özür diler, yeni yılda bol güzellikler dileriz.
Yolumuza sağdan sola geçiş yaparak devam ediyoruz ama hala gönüllerde "Sağ Alt Güzeli" ..."

ayrıca yorumun için teşekkürler :)

Melen dedi ki...

Peki ozaman:)

ren dedi ki...

youtube konusunda hala sorun var mı ?

Melen dedi ki...

Girilmiyor halen ama işte tunnellardan girio herkes:)

Yunus dedi ki...

Eren bu sizin Ali'yle eskiden yazdiginiz blog degil mi? Gorunus degismis, şık olmuş.

Kimler yazıyordu burada?

Bir about kısmı koysanız siteye.. Melen'in yorumları fln olmasa "burası neresi ya??" diyecektim :)

ren dedi ki...

Uzun süredir blog ile ilgilenemiyordum Yunus. Yorumunu görünce sevindim.

Evet burası zamanında senin sunumuna örnek olarak koymayı düşünüp sağ alt güzeli var diye koymadığın blogumuz. Sadece Ali değil senin belki tanımadığın ( şuan aktif olarak yazma yetkisi bulunanlar Ali,Emrah,Serkan ve Ben ) bir kaç arkadaşımızla ara sıra yazmaya çalışıyoruz.

canım sıkıldıkça görüntüyle oynuyorum hoş bir huy olmasa da.

about kısmı hakkında da görüşünü sık yazmaya karar verdiğim şu günlerde dikkate alacağım.

Doğal yollar ile about etkisi yaratan Melen'e de teşekkürlerimi sunayım o zaman. :)