12 Şubat 2008 Salı

MAX PAYNE


Max Payne bir oyundan öte sevenler için... Zaten oyuna başladığınız andan itibaren müzikler sizi duygusal bir dünyanın içine alıyor ve kendinizden geçmiş bir şekilde oyunu yaşıyorsunuz oynarken... Öyle ki oyun dünyası ile pek alakası olmayan evimde en son MaxPayne haricinde Fifa 2000 oynamış olan ben bile Max Payne serisi sayesinde oyun sektörüyle buluştum çocuğu ve eşinin intikamı için o sinirle oyunu bitirdim,Mona'nın ihanetiyle kahrolup Max Payne için canını bile feda etmeyi göze almasıyla mest oldum(En zor seviyede Mona ölmez ,diğerlerinde ölür,rivayet bu) . Ama bu güzel anların çabuk bitmesi ve bitmiş bir oyunla başbaşa kalmakla da üzüldüm ve sadece ben değil tüm Max Payne sevenler yıllardır üzülüyoruz ses soluk çıkmadıkça,umarım bizi önce Max Payne 3 oyunuyla ardından Max Payne sinema filmiyle sevindirir yapımcılar olmadı önce Max Payne sinema filmi ardından Max Payne 3 te olabilir...
Ama hala ses soluk yok hadi sabırsızlanıyoruz...
Karakterler ve modelize edildikleri kişiler: Max Payne - Timothy Gibbs
Mona Sax - Kathy Tong


Hiç yorum yok: