30 Aralık 2008 Salı

Milka Fire / Feuer / Fever

Farklı çikolata çeşitleri ile bir çoğumuzun kalbini fetheden Milka yeni bir sınırlı üretim bir seri ile Avrupa'da market raflarını süslemekte. Bu seri 4 ana element konsepti ile piyasaya sürülmüş ve ateş, su, hava ve topraktan oluşuyor.Türkiye'de satışa sunulup sunulmadığını bilmiyorum fakat henüz sunmadıklarını duydum sunacaklarını da pek sanmıyorum. Neden derseniz bir tanesi karpuzlu, diğeri şili biberli ve diğerlerinin içinde ne var tam olarak bilmiyorum. Bizim damak tadımıza biraz ters gelir gibi duruyor.

Gelelim asıl başlığımıza. Ben bu sınırlı üretim serinin "Fire" olanını görür görmez nasıl oluyor acı ve tatlı bir arada vay be dedim. Çünkü kendisi şili biberli, yani acılı çikolata. Bir kere satın aldım ve bu ilk denemeden sonra Tesco'ya tekrar gider gitmez raflara baktım. Gerçekten sınırlı sayıda üretimmiş dedim, çünkü yoktu. Neyseki daha sonra başka bir markette karşılaştık. Tekrardan tadına bakmak istiyordum ve tekrardan tatma fırsatım oldu. Kendisini ilk yediğinizde ağzınızda çikolata tadı, çikolata bittikten sonra ise dilin arka tarafında acı biber tadı bırakıyor. Ben şahsen çok beğendim. Dilde bıraktığı tat ve daha ayrıntılı profesyonel inceleme için İngilizce yazılmış şu sayfaya bakabilirsiniz.  Milka Fire güzel bir deneyim. Deneme şansınız olursa kaçırmayın. 

Mamülün ismi ile ilgili kafam karıştı buradaki ismi Milka Fire, Almanca konuşulan ülkelerde Feuer, ve bi yerlerde de Fever olsa gerek ya da paketin üzerinde ki Feuer yazısını Fever sanan bazı insanların uydurması. 

Hiç yorum yok: