19 Mayıs 2024 Pazar

İşini Layıkıyla Yapanlar




Ülkemiz gayrimenkul alım-satımındaki yıllık satış rakamlarında ve yeni inşa edilen gayrimenkullerde Avrupa ortalamasının üzerinde.

Peki ekonomideki önemi, bu ticareti yapanlar için güven verici bir piyasayı beraberinde getiriyor mu?

Cevap maalesef hayır!

İşte bu keşmekeş içerisinde, kenardaki paramızın değer kaybetmemesi için yatırım yapmak isterken, doğru kişilerle çalışmak oldukça önemli.

İşte bu noktada gayrimenkul yatırımımı benim beklentilerimin ötesinde bir profesyonellik ve dürüstlükle yürüten bir gayrimenkul danışmanıyla, kendi deyimiyle gayrimenkul ve yatırım danışmanı ile çalıştım.

Bana bu yazıyı yazdıran değerli hanımefendi İpek Aslıtürk.

İzmir'de gayrimenkul yatırımı yapmak istediğimde, kendisinin sahibinden.com'daki portföyünü gördüm. Sahibinden üzerinden mesaj yolladığımda kendisi benimle iletişime geçti ve beklentilerimi, bütçemi ve gayrimenkul almak istememdeki motivasyon sebebini sordu. Kendisiyle beğendiğim evin benim beklentilerime uygun özelliklerini detaylıca anlattı ve bana yer gösterimi için bir randevu verdi.

Evi görmek için kendisiyle beğendiğim proje önünde buluştuğumuzda, bana önce yer gösterimi belgesini gösterdi ve neden imzalattığını detaylarıyla anlattı. Bu daha önce denk gelmediğim bir uygulamaydı.

Evi beraber gezdik ve evet bu evde kendimi hayal edebiliyorum dediğimde kendisine ev ile ilgili teklifimi ilettim. Kendisi bu süreci de yazılı ilerlettiğini ve bu sayede satıcının benim ciddiyetimi anlayacağını, bunun da pazarlık için elimizi güçlendireceğini söyledi. Yazılı teklifimi formu doldurarak ilettim. Bu arada İpek Hanım fiyatta orta yolu bulana kadar tüm süreçte beni bilgilendirdi ve nihayet anlaşma sağlandı. 

Anlaşmanın ardından cayma akçesini de İpek Hanım sayesinde öğrendim.

Cayma akçesini de imzaladıktan sonra, kullanacağım cüzi kredi için profesyonel destek teklif etti.  Ertesi gün kendisinin ofisine gittim ve kahvemi içerlken kredi başvurumu da yaptık. 

Tapu günü de tüm kendisi diğer tüm süreçlerdeki gibi yanımdaydı.

Tüm süreç kendisinin bana anlattığı plandaki gibi tıkır tıkır işledi ve ben istediğim eve bence doğru bir fiyata sahip oldum.

Kendisiyle çalıştıktan sonra, aslında bu kadar çekirge misali şansa sıçrayarak yatırım yaptığımı ve bu işlerin aslında nasıl olması gerektiğini öğrendim.

Kendisine bana geröek bir gayrimenkul ve yatırım danışmanı nasıl oluru gösterip, bana kendimi güvende hissettirdiği için teşekkür ederim.

Hayatımın en kolay ve huzurlu yatırımı sayesinde oldu.

*Yukarıdaki görsel İpek Aslıtürk'ün müsaadesi ile google'dan alınarak kullanılmıştır.

Hiç yorum yok: