9 Ocak 2008 Çarşamba

Ben de burda yazıyorum!!!!!

Hayatımda daha önce herhangi bir bloga yazı yazmadım yorum haricinde. Aslına bakarsanız günlük tutma alışkanlığım da yok.Ama artık bazı şeylerin değişme vakti geldi. Zaman hızla akıyor ve geçen zamanın kıymetini maalesef çok az insan kavrayabiliyor. Bu nedenledir ki artık blog yazmaya başlıyorum. Malumunuz 2008 yılına girdik. Sevinçlerimizi, üzüntülerimizi, heyecanlarımızı 2007 de bıraktık. Fakat geriye dönüp baktığımda o anları tekrar yaşamamı sağlayan hiçbir yazı yok elimde. Deyişte denildiği gibi "Söz uçar,yazı kalır". Anılarınızı bir yere kaydetmediğinizde bu ister günlük ister blog olsun sonuç hep aynı. Unutulmak. Bu yüzden 2008 yılı içinde yaşadığım tecrübeleri, heyecanları ve bazen üzüntüleri bu blogta paylaşacağım ve en zından benim için 2008 unutulmaz bir yıl olacak...

Hiç yorum yok: