2 Ocak 2008 Çarşamba

It's too late to apologize.

Alp'in kardeşi Mert her ne kadar yanıbaşımda Alp'i bıktırmış olsa da bu şarkıdan, ben henüz kendi adıma dinlemeye başlamış olduğum için üst üste 3 4 deneme yaparak şarkıdan henüz sıkılmadığımı anladım. Timbaland denen adam aldı ortalığı götürüyor. Bu sene (Aslında artık şu sene 2007) kadar ilgilenenler dışında sanırım tanıyan kişi çok azdı. Fakat adam elini neye dokundursa hit oluyor. Müzik uzmanı ya da benzeri değilim, iyi midir değil midir uzmanına sormak lazım. Her neyse iyi dinlemeler. Ben sevdim.

Değişen moduma uygun sözleriyle de dikkat çekiyor.

It's too late to apologize



Ele ayağa düşmüş şarkıları gündemden geç bir şekilde buraya eklediğim için kendimden utanıyorum. Ama bakarsın burdan görüp sevenler vardır ki var.

1 yorum:

melihsahl dedi ki...

Açıkçası ben de Timbaland ismini ilk defa arkadaşım Emrah'tan duydum. Daha önce prodüksiyonunu yaptığı bir şarkı dinlememiştim. Genelde yabancı müzik pek dinlemem fakat bu parça çok güzel hem müzik hem de söz olarak. Favori parçalarım arasına ekleyeceğim bu şarkıyı da. Timbelad'in ellerine sağlık...