27 Aralık 2007 Perşembe

2000'den 2008'e


Bu aralar canım sıkkın. Yediğim içtiğimden tad alamıyorum. Neden olduğu az çok belli. Akşam bir Korupark'a gidelim dedik Emrah ile. Kıyafet alacakmış. İyi bir seçimde yaptı turnayı gözünden vurdu aldı da ama neyse konu bu değil. Ona döneriz.
Korupark yılbaşı süslemeleri ile filmlerdeki ufolara benzemiş. Ama onca ışığın, şekilin arasında zaten sıkkın olan canımı sıkan bir sayı vardı, 2008. Neden sıktı? Çünkü birden baktım ki en basit ilk akla gelen yılbaşı yeni milenyum vs. naraları ile girdiğimiz 2000 yılı daha dün gibi. 8 sene geçmiş ve iyi şartlarda 70 yaşına kadar falan yaşayacağımızı düşünerek o günden bu yana hayatımızın 9'da 1'ni toplamda ise 3'te 1'ini yaşamışım bitirmişim iyi bir senaryo ile. Eh şair de demiş yaş 35 yolun yarısı diye ama ben sanırım erken girdim bu düşünceye. Birde herkes beni olduğumdan 2-3 yaş fazla zannediyor. İyi mi kötü mü bilmiyorum ...

Uzun lafın kısası 3 5 hayat hızlı geçiyor. Dilediğince yaşamak dileğiyle ...

Hiç yorum yok: