27 Aralık 2007 Perşembe

Traş makinem ...

Korupark'a gitmiştik. Emrah'ın pantolonun paçası yapılırken ElektroWorld'ü gezelim dedik. Tüketim çılgınlığının son noktası. İçinde eğleniyorum fakat mantıklı düşününce pek haz alamıyorum. Sepetten cep telefonu satın almak sanırım bize ya da en azından bana biraz ters geliyor. Bir de sürekli her şey ötüyor insan rahatlıkla iki kurcalamaya korkuyor.



Aklımda hep basit bir traş makinesi almak vardı. Aslında traş makinesinden ziyade düzeltmek için küçük aletlerden ... Uzun bir seçim süreci sonrası ucuz ve küçük Sinbo marka bir traş makinesi aldım ElektroWorld'den. 16,99 ytl fiyatıyla satılıyor ürünün ayrıntılarına burdan bakabilirsiniz. Zaten canım sıkkın canım sıkıldıkça elimin altında duran makineyi alıp, suratımı elliyor kötü gelen bir yer varsa hemen çalıştırıyorum. İlk defa alan ve kullanan için eğlenceli bir durum olsa gerek, sürekli kullanıyorum. Ama o da yaşlandığım hissini veriyor, babamda kullanıyordu daha afillisini ... Umarım küçük traş makinemin ömrü uzun olur.


1 yorum:

ozgrsrgn dedi ki...

arkadaş makinaya takmış durumda.ofiste elinde makina geziyor,sadece uzamış sakallarını değil bence hayatının sivrilmiş yanlarını köreltiyor...dikkat et kardeşim...