28 Aralık 2007 Cuma

Kalp Kalbe Karşı Derler ...

Yine Enbe Orkestrasından bir şarkıymış. Güzel bir şarkı, en azından şuan ki modum için. Ben neden en geç öğrenenler oluyorum hep bunları bilmem. Yeni buldum zannediyordum bir baktım her yerde çalıyor ve herkes biliyor.

Farklı versiyonları var ben Ferhat Göçer ile düet şeklinde Ozan Doğulu tarafından düzenlenmiş halini dinliyorum. Şarkıyı Aslı Güngör söylüyormuş.




uyandım birden seninle gece üçü bulmamış
bir bulut durdu gözümde hasret bize uymamış

kalp kalbe karşı derler sende üzüldün mü?
ay bile çeker gider geceyi düşündün mü?

yanlızlık bende saklı çıkmaz bir an dışarı
elimde bir fotoğraf o şimdi burda olmalı

kalp kalbe karşı derler sende üzüldün mü?
ay bile çeker gider beni hiç düşündün mü?

sensizlik bende saklı çıkmaz bir an dışarı
elimde bir fotoğraf o şimdi burda olmalı

Hiç yorum yok: